Blog

Водіння в ожеледь

< h1>водіння в ожеледь< / H1>

З настанням холоду вже стало закономірністю поява багатокілометрових пробок на дорогах. І причиною цьому не тільки велика кількість снігу і несвоєчасне розчищення дорожнього покриття. Але і зростаюча кількість ДТП. Сотні і тисячі автолюбителів щодня стають жертвою ожеледиці на дорогах. Існує ряд правил водіння автомобіля під час ожеледиці, а також і інших корисних порад, виконання яких убереже Вас від такої небажаної долі. Не забудьте підготувати машину до зими!

Перше що може допомогти в боротьбі з ожеледицею-це правильно вибрати зимові шини. Зимову гуму, за деякою класифікацією, поділяють на 2 типи. До першої групи відноситься гума, яка має великий і глибокий малюнок протектора. Такі шини будуть ефективні при їзді по засніженій дорозі, але при ожеледі вони малоефективні. Малюнок протектора має бути мелкорасчлененным, а в ідеалі мати металеві шипи.

Якщо у Вашого автомобіля задні провідні колеса, тут багато чого не порадиш: машину несе при будь-якій можливості. Однак трохи більше пощастило власникам передньопривідних автомобілів. Іноді можна піддатися почуттю контролю на дорозі, але варто натиснути на гальмо-і машина стає некерованою. Власникам передньопривідного автомобіля варто пам’ятати, що при проходженні повороту зменшувати швидкість необхідно заздалегідь перед поворотом.

Але найбільше Ваша безпека на дорозі залежить саме від Вашого вміння правильно реагувати на екстремальну ситуацію.

Перше, що життєво необхідно вміти робити – це правильно гальмувати під час ожеледиці. При виникненні аварійної ситуації рефлекторно хочеться до підлоги натиснути на педаль гальма. І це найгірше, що можна зробити на льоду, оскільки при повній зупинці коліс, автомобіль починає ковзати і повністю втрачає керованість. На більшість сучасних автомобілів установлюють антиблокувальну гальмівну систему, яка запобігає зупинку колеса під час гальмування. Це досить хороша система, проте не завжди слід на неї розраховувати.

Кращим способом гальмування, є гальмування двигуном. Для цього необхідно прибрати ногу з педалі газу, але не різко, і перейти на більш низьку передачу, автомобіль починає гальмувати. Також ефективним, в цьому випадку, буде переривчасте гальмування. Воно полягає в короткочасних натисканнях на педаль гальма. При цьому необхідно уникати сильних і тривалих натискань.

Маневрування. Тут існує одне єдине правило: при виконанні маневру кермо необхідно повертати, по-перше, на маленький кут, по-друге, робити це плавно, не допускаючи різких рухів. В іншому випадку, Ви ризикуєте втратити контроль над автомобілем, не змінивши при цьому напрямку.

Останнє за списком, але не за значенням правило – безпечна швидкість і дистанція. Це, мабуть, найважливіший момент, на який слід звернути увагу. Пам’ятайте, гальмівний шлях при ожеледі збільшується в кілька разів. Не бійтеся рухатися повільно, якщо це необхідно. Не перевищуйте розумну межу швидкості, навіть якщо ви дуже поспішаєте.