Blog

Зимове водіння

< h1>зимове водіння< / H1>

Особливість 1.

Водії часто стикаються з такою ситуацією, коли автомобіль ігнорує ваші дії рульовим колесом і не змінює напрям свого руху. Водій рефлекторно починає докручувати кермо ще сильніше аж до упору. Так чинять переважну більшість водіїв. Але це дію помилково, кажуть наші інструктори,так як при цьому виникає зсув або так званий знос передньої осі автомобіля, що приводить до повної втрати керованості.

Особливість 2.

Вибір траєкторії повороту на слизькій дорозі, де водій, намагаючись перестрахуватися, вибирає більш плавну траєкторію, довертаючи рульове колесо в повороті. Помилка полягає у виборі траєкторії руху, яка часто викликає знесення. Правильніше було б на початку маневру, або повернути кермо на більший кут, або що ще краще зменшити його.

Особливість 3.

У зимових умовах категорично не можна використовувати рух накатом. Рух накатом – це коли автомобіль продовжує рух на холостих обертах при виключеній передачі. Рух по слизькій дорозі накатом вкрай небезпечно, так як педаль газу гарант вашої безпеки. За допомогою педалі газу ви можете “витягнути” ваш автомобіль як зі знесення, так і із занесення.

Особливість 4.

< strong>розраховуєте на гальмо? –даремно. У багатьох випадках гальмо тільки шкодить, посилюючи ситуацію.
За яких обставин гальмувати не можна!
1. Автомобіль почало заносити, натискання на педаль гальма вам не допоможе, тільки зашкодить, так як повне блокування коліс призведе до бічного ковзання.
2. Автомобіль починає крутити на дорозі, в даній ситуації краще вичавити педаль зчеплення, ніж вдатися до гальмування. Блокування коліс спровокує ковзання по дотичній. Якщо в такій ситуації ви натиснете на педаль гальма, то можете сміливо говорити “привіт” узбіччі або зустрічній.
3. На повороті виник знос передньої осі автомобіля, ви вже й так втратили управління і педель гальма тут не допоможе, а тільки посилить.
К особливості водіння у зимовий період, можна віднести і агресивний розгін, так як такий розгін – це шлях в замет! Тому намагайтеся розганятися м’якше, переходити на підвищені передачі випливає з невеликою затримкою, а при зниженні передачі педаль зчеплення слід відпускати повільніше, ні в якому разі не кидати її. Комбіноване гальмування з плавним переходом на знижені передачі, дозволять вам уникнути виникнення заносу особливо на автомобілях з переднім приводом.